Thursday, June 4, 2009

Una

.. când te trezeşti la 8.21 AM şi încerci să mai moţăi până la 9.00 AM, dar nu te lasă ceasul interior şi nici ăla biologic. Una dintre zilele alea când ai vrea să faci ceva măreţ cu viaţa ta, precum un accelerator de particule.

Când e frumos şi nu-i prea cald şi te-apucă să pictezi, dar nu ai timp şi te sustragi chestiilor pe care le ai de făcut stând pe net şi verificând din 5 în 5 minute toate conturile de pe platformele de socializare online, nu care cumva să vină sfârşitul lumii şi tu să nu ştii. Sau să ajungă U2 în România.

Când citeşti despre cum evoluează lucrurile pe plan internaţional. Şi nu-ţi prea pasă, dar îţi place să fii la curent. E una din zilele alea premergătoare unui examen, când ştii c-ar trebui să-nveţi, dar n-ai chef.

Una dintre zilele alea când, aşa cum zicea mama, îţi vine să te-apuci de fund şi să sari în sus de plictiseală.

8 dude:

vreauultimulloc said...

Ah ce as mai vrea si eu o zi dasta. Sa pot sa nu fac nimic si sa ma plictisesc.
Oricum fiind baiat nu ma plictisesc niciodata am mereu ceva la indemana sa ma joc.

Balls!!!!!

Luluts. said...

cum nu fac nimic? mă dezvolt empiric. :))

şi mdeh, puteai să ţii pentru tine faza cu mingiuţele, o ştiam cu toţii în subconştient :)))

vreauultimulloc said...

Cum sa tin pt mine pai asta m-ar face egoist ori eu sunt plin de reflexe altruiste si de darnicie dezinteresata :)).
Vreau sa dau la toata lumea ...

ÜberSpaceChimp * said...

Ba nu eu ma uit pe astea de global newzzz sa vad daca ii WW3 sa imi scot arsenalu din debara sau sa mai apuc sa ma ascund intr-un bunker si dupa aia sa ies in post nuclear fallout si imi deschid un post de radio "Post Nuclear News Center" ofc nu ii un nume prea inspirat dar pe parcurs o sa-mi vine idei
Imo ÜberSpaceChimp ii un nume pro pentru un dj de nuclear wasteland


Yeaaa cred ca am jucat prea mult Fallout 3

Luluts. said...

şi eu. da' văd că-ţi face bine, continuă :)))

skythes said...

ce mingiute? muconazale? :P

pe de alta parte: Foarte bine zis!

la dolce vitza

Luluts. said...

ho bisogno di una pause mentale

Anonymous said...

ma regasesc zilnic aici...as dormi in fiecare zi pana la 10 cel putin ,dar la 08:00 tre' sa fiu tzapan :D. Asta cu dormitu' sucksssss!!! Si oricum...stim cu totii vorba aia "pauzele lungi si dese, cheia marilor succese" ;)