Saturday, September 25, 2010

Ajutoooooooooor

Aseară am salvat din colţii câinelui meu o pisicuţă de vreo 4-5 luni. Are blana gri deschis, ochii galbeni şi este extrem de pufoasă. Am botezat-o Rozmarin Bulină de Bourbon Gulliver. Nu mă întrebaţi de ce, căile creierului meu sunt ca firul Ariadnei.

Este o pisică imperială (doar face parte din strălucita dinastie de Bourbon), extrem de cuminte - chiar acum moţăie în braţele unei colege dintr-ale mele- şi are nevoie de cineva care s-o drăgălească, fiindcă-i tare afectuoasă.


Aşa că vă rog să daţi sfoară-n ţară - poate îi găsim stăpân.

Promit să revin cu poze mai târziu :) Meanwhile, help?!

PS: Pe mademoisselle pisică-mi o cheamă Augustus Gorchakov Biscuite Şlap, dar îi spun Olenka.

Later Edit: Avem si poze acum :)






Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

4 dude:

Anonymous said...

E british shorthair tabby.

Vlad said...

Ce frumuşică e. Îşi merită numele :D

AMM said...

"Strălucita dinastie" nu a fost imperială. Atenţie la detalii, Dra I.! :P

Luluts. said...

Daca ochiul vigilent al FIB-ului nu-mi stia blogul as fi scapat nesactionata pentru odioasa oroare :D