Wednesday, September 10, 2008

Baaaack

Eram o persoană mai interesantă înainte să vină vara, dar va trebui să vă descurcaţi cu mine şi-aşa, că Lul doar una îi.

Bun, dupa o vară petrecută într-o comă generală, revin în forţă cu plecăciuni şi mă disculp folosindu-mă mişeleşte de admiterea pe care am avut-o luni, pentru care m-am pregătit citind asiduu tot felul de cărţi.

Postez ca să vă aduc la cunoştiinţă faptul că-s încă vie, teafără şi plină de energie, aşa că în cele ce urmează îmi voi resuscita blogul.

Şi da bă, am luat şi bacul şi am şi intrat la facultate. :D

8 dude:

Prime said...

Ce pot sa spun? Felicitari pt bac, facultate... si welcome back!

Leah Lusch said...

Felicitari si bine ai revenit!!! Astept cu interes episoade noi din seria Lulu, "The College Years" :)

Octav said...

welcome back and congrats

Prăjitorul din Oz said...

facultate? carti? jurnalism...? :-?
i'm just wondering.
anyway, felicitari :D and welcome back.

cip said...

Felicitari pentru bac si facultate... si bine te0ai reintos! Adevarul e ca mi-era dor sa citesc ceva la tine pe blog :D!

Lulu. said...

dap, jurnalism si R.I.S.E - relatii internationale si studii europene. :)

Cornelia said...

aşteptăm update-uri ;;)

Poze said...

da, bine ai venit printre blogeri :)